Re: Nagrywarka Mitsumi CR-2801TE

Autor: Leo (leohay_at_pr.onet.pl)
Data: Sun 19 Apr 1998 - 16:21:51 MET DST

Andrzej Nalewajek napisał(a) w wiadomości:
<6hc8m4$lhh$1_at_helios.man.lublin.pl>...
>Ta nagrywarka nie obsługuje >"Disc On Once" :-(.
>Pozdrawiam Andrzek Nalewajek

Uruchom Easy CD Pro ale koniecznie w wersji 211c i kliknij na ikonę "Disk
info and tools" ta z młotkiem , następnie na zakładkę CD-Writer i tam na
samym dole w lini "Disk at once: " jeżeli masz "Supported" to znaczy że
Twoja nagrywara ma tą opcję a jeżeli masz "No supperted" to jej nie ma.
_
@@@ P o z d r o w i e n i a @@@
                  Leon Hayder
              leohay_at_pr.onet.pl