Re: Nagrywarka Mitsumi CR-2801TE

Autor: zbycho_at_kki.net.pl
Data: Mon 20 Apr 1998 - 15:01:28 MET DST

>Czesc
>Jestem swiezo upieczonym uzytkownikiem nagrywarki Mitsumi CR-2801TE.
>Nagralem juz pare plytek bezblednie czy to audio czy zwykle CD-ROM. Jednak
>ostatnio stanalem przed problemem nagrania plyty audio bez przerw miedzy
>utworami i niewiem jak to zrobic. Wiem ze musze nagrac plytke w tzw trybie
>"Disc On Once" lecz nie wiem czy mozliwosc taka istnieje w przypadku tej
>nagrywarki. Nie wiem rowniez od czego to zalezy czy od nagrywaki
>(sterownika) czy tez oprogramowania. Posiadam oprogramowanie: Win TO Go!,
>WinOnCD v.3.5 OEM jak i Easy CD v.2.11c.

> [...]
Nagrywarka nie ma DAO, ale w sposob lekko nieudolny probuje to emulowac.
Bedac w oknie wskazujacym na wybrane sciezki do nagrania (Win On)
kliknij prawym klawiszem i jest gdzies tam opcja: nie zostawiaj odstepow
miedzy utworami. Niestety pozniej w odtwarzaczu slychac ten brak
przerwy. Pozdrowienia Zbyszek Narolski.