Fax & Modem w jednym ?

Autor: Dealer (romualds_at_softel.elblag.pl)
Data: Sun 19 Apr 1998 - 13:17:02 MET DST

Mam fax/modem 14400/33600 Zoltrix'a z poczta glosowa i innymi
bajerami. Do faxowania uzywam WinFax Pro, mozna go ustawic ze
odbiera automatycznie fax np. po 4 dzwonkach, ale mam tez
automatyczna sekretarke, ktora zglasza sie po 6 dzwonkach. TU
jest konflikt, slyszalem ze sa takie modemy, ktore rozpoznaja
sygnal faxu od telefonicznego. Rozwiazanie typu - maszyna robi za
sekretarke odpada, moze to zabrzmi jak u niedzielnego
komputerowca, ale nie moze mi chodzic maszyna 24h 7dni w
tygodniu.

--
Romuald 'Dealer' Szwarc