Re: Fax & Modem w jednym ?

Autor: Bart³omiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 19 Apr 1998 - 22:23:13 MET DST

Dealer napisa³(a) w wiadomo¶ci: <6hcmfp$9ft_at_h1.uw.edu.pl>...
>Mam fax/modem 14400/33600 Zoltrix'a z poczta glosowa i innymi
>bajerami. Do faxowania uzywam WinFax Pro, mozna go ustawic ze
>odbiera automatycznie fax np. po 4 dzwonkach, ale mam tez
>automatyczna sekretarke, ktora zglasza sie po 6 dzwonkach. TU
>jest konflikt, slyszalem ze sa takie modemy, ktore rozpoznaja
>sygnal faxu od telefonicznego. Rozwiazanie typu - maszyna robi za
>sekretarke odpada, moze to zabrzmi jak u niedzielnego
>komputerowca, ale nie moze mi chodzic maszyna 24h 7dni w
>tygodniu.

To zale¿y od firmy telekomunikacyjnej. Ona mo¿e podawaæ ró¿ne dzwonki.
Przestaw po prostu sekretarkê albo WinFax Pro, a jak siê nie da to zmieñ
program. Przecie¿ Jak chcesz odbieraæ faksy to musisz mieæ w³±czony komp,
wtedy mo¿e on robiæ za sekretarkê? Czy siê mylê?

--
====== Przy odpowiedzi usuñ xxx-rated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)