Re: Yamaha OPL3 SA Drivers

Autor: Sir Pawian (pawian_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 17 Apr 1998 - 23:56:49 MET DST

On Thu, 16 Apr 1998 20:03:10 GMT, jokey_at_friko.onet.pl (jokey) wrote:

>On 15 Apr 1998 22:20:49 +0200, zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl (R.Zylla) wrote:

> Ta karta sie jakos starsznie dziwnie instaluje, najpierw chyba trzeba
>instalowac pod dosem jakies oprogramowanie do plug'n'play a dopiero
>potem winde i pod nia sterowniki, czyli _jesli_ najpierw mialem kompa
>z w95 bez takiej karty to zeby winda ja zobaczyla musze zainstalowac
>p'n'p w dos, zainstalowac winde jeszcze raz i dopiero sterowniki ? Czy
>mozna to tez jakos prosciej ? Bez przeinstalowywania windy ?
>
>BTW: Ta moja karta nazywa sie dokladnie "Sound Crown ATC-6631" (na
> [...]

czesc
nie jestem zorientowany co do samego problemu ale mam takie
wspomnienie po tej karcie. windows wykrywal mi ja idealnie jak p&p
tylko ze jak potem zainstalowalem skaner (primax 4800 direct) to mi
dzwiek milkl, kiedy najpierw zainstalowalem skaner to w ogole nie mogl
znalezc muzyki. wyprobowalem wszystkie mozliwe windowsy 95 z tym samym
efektem a problem byl wlasnie taki ze w setupie zaraz po boot musialem
wylaczyc auto p&p i przerwanie 5 ustawic nie na p&p, potem jak reka
odjal
czesc

  /--\
( 0 0 )