Re: Yamaha OPL3 SA Drivers

Autor: jokey (jokey_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 16 Apr 1998 - 22:03:10 MET DST

On 15 Apr 1998 22:20:49 +0200, zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl (R.Zylla) wrote:
CzE !
 <ciach>

> Ale jak wczoraj musialem to zainstalowac pod w95 - ale tak naprawde
> to poprawic instalacje po jakim domoroslym zegarmistrzu swiatla
> to przy okazji dwa razy instalowalem W95.

 Ta karta sie jakos starsznie dziwnie instaluje, najpierw chyba trzeba

instalowac pod dosem jakies oprogramowanie do plug'n'play a dopiero
potem winde i pod nia sterowniki, czyli _jesli_ najpierw mialem kompa
z w95 bez takiej karty to zeby winda ja zobaczyla musze zainstalowac
p'n'p w dos, zainstalowac winde jeszcze raz i dopiero sterowniki ? Czy
mozna to tez jakos prosciej ? Bez przeinstalowywania windy ?

BTW: Ta moja karta nazywa sie dokladnie "Sound Crown ATC-6631" (na
OPL3SAx) Sama w sobie nie sprawia problemow, tylko ta instalacja :(