Re: HP 500C polskie znaki

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 17 Apr 1998 - 10:51:21 MET DST

At 01:34 04-17-98 +0200, you wrote:
>Romek napisał(a) w wiadomości: <199804161511.RAA03669_at_ck-sg.p.lodz.pl>...

>A jak wygląda złącze do tego (w tym) pudełku, bo ja mam coś takiego HP ODS
>Business Cartridge (takie co się mieści mniej więcej w dłoni) i są na tym
>wypisane czcionki (Courier i CG Times) in CP-852 i ISO 8859/2 and Windows
>Symbolsets?

  Jest to zlacze krawedziowe (chyba tak sie nazywalo slangu)
  czyli plytka drukowana ze sciezkami - chyba obustronnie.
  Czyli tak jak sa wkladane karty ISA do PeCeta. Tylko krotsze.
  Wklada sie to drukarek od HP 500 do HP 520. Nowsze nie jestem
  pewien. Powyzej guzikow na panelu kontrolnym sa dwie zaslepki.
  Nie wiem w tym momencie, ktora z tych dziur ma wyzszy priorytet.
  A na DIP Switchach sie ustawia, ze fonty z kartridza maja byc
  domyslnymi fontami przy starcie drukarki.
  Mozna tez to ustawic guzikiem tymczasowo juz podczas pracy
  3 wcisniecia CP852 4 - CP1250 5 - ISO (tego nie jestem pewien
  wymaga przetestowania - nigdy tego nie stosowalem bo to niepewnie
  dzialalo) lepiej jest przestawiac programowo.

--
Romek
~~==__   Pecetologia to nauka doświadczalna   __==~~