Re: ILE STOPNI ?

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 17 Apr 1998 - 10:55:34 MET DST

At 10:36 04-17-98 +0200, you wrote:

>MMX maja dozwolona temp. pracy do 85 stopni. Jednak jesli masz tak znaczna
>roznice temp z obudwa i bez to zastosuj kilka manewrow oskrzydlajacych:

>1. Jesli masz karte grafiki ktora sie grzeje np. monster, riva a nawet
>tseng, to zaloz na nia dodatkowy wentylator.
>2. Zrob pozadek z kablami niech sie nie placza po calej obudowei.

  Odslon dziury w zasilaczu od strony wnetrza komputera.
  Czesto w tym miejscu jest kabel od CDROMu

>3. Wyjmij jedna dwie zaslepki z tyl obudowy.

  Ale zaloz tam jakis rodzaj filtru/siatki zeby ci sie
  komputer nie zasyfial. Kurz plus wilgoc daja czesto
  takie objawy, ze w poniedzialek rano komputer w firmie
  nie chce wystartowac.

--
Romek
~~==__   Pecetologia to nauka doświadczalna   __==~~