Re: Dla posiadaczy ET6000 (zawiera binaria)

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Thu 16 Apr 1998 - 21:59:51 MET DST

> [...]

na
> tej
> liscie (takze dla ET6100).

> Drugi plik to BIOS karty STB LightSpeed128. Jesli ktos sie chce
pobawic to
> moze
> zaprogramowac EPROM'ke 27C256 i wsadzic ja zamiast oryginalnego BIOS'a
do
> posiadanej karty z ET6000 (uwaga ! chodzi tylko z kartami, ktore maja
> pamieci
> MDRAM z zegarem 100MHz). Wtedy beda chodzic sterowniki od ww. karty
STB.

> Zbyszek Klos

Po pierwsze, zamieszczanie binariow na liscie kloci sie z regulaminem.Po
drugie , czy pomyslal Pan o tych wszystkich, ktorzy z grupy korzystaja
za pomoca listserwera i nie maja mozliwosci sprawdzenia , co siedzi u
nich w skrzynce ? Sciagnie modemem takiego listu, w dodatku do niczego
nie przydatnego dla wiekszosci listowiczow nie jest w zaden sposob
przyjemna.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?