Re: problem z nagrywaniem wav - pytania do p. Piotreka Rydera

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Thu 16 Apr 1998 - 22:06:17 MET DST

> Cześć

> Przyczyną może być niewłaściwe ustawienie synchronizacji zgrywania,
jeśłi
> ogóle jest ona włączona.
> A do zgrywania polecam wszyskie wersje WinDac'a (z tym, że jest to
> shareware
> i zgrywa na raz tylko jeden kawałek - więc albo rejestrujesz, albo
> ściągasz
> cracka - wybór należy do Ciebie:)

Mam winDaca , nagrywarke Philips cdr2600 SCSI(pozyczona) i CD NEC 273. W
obu przypadkach sciaganie konczy sie bardzo szybko, i komunikatem Error
executing ASPI command". Czy to sie zdarza tylo u mnie ,czym to moze
byc spowodowane?Dzieje sie tak na roznych wersjach Windaca

> A teraz jeszcze na koniec wiadomość do wszystkich, którzy piszą tak
> rozkosznie: "nie ta grupa". Skoro już ktoś zadał pytanie nie na temat,
> można mu chyba odpowiedź. Nie grozi to ciężką chorobą ani wiecznym
> potępieniem:)
> A pisanie "nie ta grupa" i tak nie wyeliminuje postów nie na temat.
Koniec
> kropka, takie jest moje zdanie.

Ale mozna go uswiadomic , ze to nie ta grupa, coby ponownie nie
zasmiecal. I wlasnie tym zajmuje sie Szyszlo. Szkoda tylko, ze wysyla
swoje posty na grupe(i zasmieca listae) a nie na priv:))

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?