Re: Kabel od sieci a warunki atmosferyczne ?

Autor: Hitower (hitower_at_heros.juni.gliwice.pl)
Data: Thu 16 Apr 1998 - 18:20:42 MET DST

eL RADARo wrote in message <35330603.290653_at_news.icm.edu.pl>...
>Chciałbym założć sieć między dwoma budynkami: moim domem i domem
>sąsiada. Wydaje mi się, że jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest
>puszczenie kabla powietrzem na jakiejś lince stalowej. Pytanie tylko
>jak taki kabel znosi deszcz, mróz i temu poobne, czy ktoś ma jakieś
>doświadczenia ?

Problem ten zostal juz poruszony na grupie pl.comp.networking
jakies 3-4 tyg. temu. Musisz wziac tez pod uwage uziemienie
kabla, nie mozna tego robic po obu stronach (roznica potencjalow).
Problemem moze byc gromadzenie sie duzego ladunku przy opadach
sniegu lub wplyw wyladowan atmosferycznych (padaja karty).
Najbezpieczniejszy bylby swiatlowod...
Odsylam do w/w grupy, watek byl dlugi.

--
Marcin Kulas, hitower_at_heros.juni.gliwice.pl
http://www.netaxis.com/~skulmaftp/hitower