Lexmark 1050

Autor: Marcin Krajewski (mszpak_at_elektron.pl)
Data: Wed 15 Apr 1998 - 14:24:25 MET DST

Mam problem z drukarką Lexmark 1050. W W'95 w Wordzie 97 nie są drukowane
polskie znaki, natomiast w innych programach (Excel, Acces) nie ma
problemu. Wiem, ze problem moze byc zalatwiony poprzez zmuszenie Windows
do uzywania bezposrednio polskiej strony kodowej. Nie wiem, natomiast,
gdzie i jakie klucze trzeba wpisac do rejestru. Dzieki z pomoc.

Marcin Krajewski
mszpak_at_elektron.pl