Re: Odp: Odp: Wiarygodny tester RAMu?

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 21:42:33 MET DST

jfiok_at_kki.net.pl (Jacek Fiok) writes:

> Że sa drozsze, to zauwazylem, ale ni cholery nie moge zrozumiec,
> dlaczego? czyzby nagle wszyscy przesiedli sie na 486? bo jednak EDO
> nie sa chyba od FPM gorsze czyt. wolniejsze...

Po prostu gorsze nie zawsze znaczy wolniejsze.
EDO sa raczej do takich zastosowan domowych, a FPM stosuje sie
w serwerach. Czesto kupuje sie pamieci FPM z parzystoscia. Niektore
plyty serwerowe (starsze oczywiscie, ale zwykle nie zmienia sie
serwerow co miesiac) w ogole nie obsluguja EDO - np. mam taka
plyte Intel Performance/AU (Aurora, do PPro).

Zreszta... caly czas stawiam maszynki serwerowe na plytach z 430HX
(Asusa akurat) i pamieciach FPM 36bit - mimo, ze te plyty obsluguja
EDO.

--
Krzysztof Halasa            Happy Easter!