Re: v90

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 21:29:52 MET DST

piotr_ta_at_friko2.onet.pl (Tałajczyk Piotr) writes:

> ta cena za jakiś marny scalak mnie przeraża.
> jak by na to nie patrzeć jest to przecież 180PLN, a za taką kasę to
> już prawie jest cały zortrix z k56flex.
> zapewne odpowiesz mi "to trzeba było kupić zotrrixa". nie o to chodzi.
> od takiej firmy spodziewałem się taniego upgrade'u i już.
> przecież w jakimś tam procencie sukces w sprzedaży USR-ów był po
> części spowodowany napisem "upgradable to X2".
> ale nie za prawie 1/2 ceny nowego modemu do diabła.

Bo w zasadzie to mialo kosztowac wtedy $9 - lacznie z przesylka. Tylko
chyba okazalo sie, ze dotyczy to tylko USA (i moze Kanady). Szkoda,
ze takie rzeczy okazuja sie dopiero na stronie www producenta.

A moze ja sie myle, i po prostu w Europie USR(czy 3Com) tez zalatwi to
zgodnie z obietnicami? Wiem, dotyczylo to tylko modemow kupionych
w odpowiednim okresie - czyli pewnie wiekszosci.

--
Krzysztof Halasa            Happy Easter!