Re: Skaner i rozpoznawanie textu - terra incognita

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 17:23:08 MET DST

Donatelo napisał(a) w wiadomości: ...

>1.Czy rozpoznawanie textu przez skaner jest uwarunkowane parametrami
>technicznymi tego skanera,

też!

 czy też może zależy to wyłącznie od stosowanego
>oprogramowania

też!

(jeśli tak to czy istnieje oprogramowanie które umożliwia
>odczyt pisma ręcznego).

Bardzo rzadkie, bardzo drogie...

>2.Czy są jakieś programy, które rozpoznają polski text drukowany

Recognitia

>3.Czy skanery płaskie A4 umożliwiają skanowanie obrazu o formacie większym
>niż A4

Tak, ale niewiele...

>4.Jaki skaner kupić do skanowania textu (polskiego,francuskiego i
>niemieckiego) i zdjęć portretowych do 1500 zł

Mustek 12000 SP. Polecam! W BRD kosztuje 395DM i do tego starczy spoko! +
Recognitia 3.2

Pozdrawiam

--
====== Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu =======