Re: Zaawansowany program do biosu?

Autor: Milon (milon_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 17:23:41 MET DST

> Masz na mysli jakis konkretny program czy program TWEAKBIOS ?

Chodzi mi o zmiane "wait states". Mam TWEAKBIOS ver. 1.5 i 1.52b, ale nic
nie moge nimi zrobic, bo nie obsluguja chipsetu (VIA 1J - 7020 na FiC
PA-2000). A musze to zmniejszyc bo komp (iP100) dziala b. wolno, o zadnych
gierkach nie ma mowy (a poza tym normalnie). Wg si95 ma 14 do 16 jednostek
- iP90 ma 20... Takie rozwiaznie podsuna mi Wintune95, a potem jak zaczalem
grzebac w literaturze, to przekonalem sie ze faktycznie moze duzo
przyspieszyc. Oczywiscie mozna w ten sposob zmniejszyc stabilnosc sytemu -
jesli winda komus nie starcza :-)
No wiec potrzebuje czegos podobnego do TWEAKBIOS, albo tylko pliku .dat dla
mojego chipsetu. Aha, moze ktos wie gdzie jest crack tego programu?

--
Michal Milewski
milon_at_priv.onet.pl