Re: Zip drive - problemy

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Mon 13 Apr 1998 - 17:28:20 MET DST

On 1998-04-12 roman%silesia.pik-net.pl_at_f88.n484.z2.fidonet.org said:
>c> GUEST pod DOS'em z wgranymi driver'ami do NetWare
>c> powoduje dziwne efekty np.: przestaje nagle widziec
>c> dyski sieciowe i cala siec jakby karta tracila komunikacje
>c> z shell'em, na dysku lokalnym C: mam kaszane przy probie

>GUEST ładuje swoje drivery jako normalne DEVICE robiąc to w
>dziwaczny sposób. Padanie sieci może być związane ze skanowaniem
[]
>Wiele _kart_ sieciowych nie jest odporne na skanowanie adresów - np.
>SinCity2000 skanując adresy w poszukiwaniu karty muzycznej
>skutecznie zabija (do restartu, sure) dość porządną, oryginalną
> [...]

Robilem jeszcze kilka prob i np.: zjawisko to
nie wystapilo na komputerze z karta ATLantic montowana
w IBM PS/1 z monolitycznym IPX (tez IRQ3 300) stad wnioskuje
ze "instalowanie" GUEST'a przerywa "kontakt" z INT60 gdzie
jest zainstalowany Packet driver ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive