Re: BIOS-jak zmienic ustawienia gdy...

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Mon 13 Apr 1998 - 17:28:09 MET DST

On 1998-04-12 roman%silesia.pik-net.pl_at_f88.n484.z2.fidonet.org said:
>c> pomiedzy "pisaniem" programu pod FoxPro i np.:
>c> w Pascalu czy TBasicu?

>???? Ile napisałeś programów w FoxPro? Bo ja swoje żródła liczę w

A co to ma za znaczenie? Moje "standalone.exe" tez
licze na MB ... :-)))

>MB... c> I nawet sa "lepsze narzedzia" jak piszesz :-(((
>Lepsze do czego?

Do pisania programow przez laikow lub prawie laikow ...

>c> tak program zeby dzialal glupio (zeby nie bylo

>Już pisałem o wymaganiu wiedzy i doświadczenia: TPMFILES wskazuje
>na _dysk_ a nie na katalog. Na dokładkę wcale pliki nie muszą
>lądować w katalogu głównym, a lądują w _aktualnym_ na danym dysku.
>Pod Szklarnią mogą Ci nawet wylądować na pulpicie.

I czy to jest madre ? Raczej glupie, ze nie mozna
scisle zdefiniowac gdzie sie maja tworzyc pliki
tymczasowe. Wiele innych ma to lepiej zrobione ...

>c> istnieje i na dodatek zawiera ow config.fp ...
>Wystarczy poczytać helpa FoxPro:

Czytalem ...
>=== Cut ===
>Special CONFIG.FP Items

Raczej pod katem edycji programow a nie ich uruchamiania ...

>FoxPro's performance, particularly on a network. If possible these

Wlasnie po to jest mi ta opcja potrzebna ...

>c> W jednym musze Ci przyznac racje: query spod Fox'a
>c> puszczone na bazie (bez duzych transferow) bardziej
>c> zapycha siec niz query spod Clipper'a. Wystarczy
>c> na 2 komputerach puscic cos takiego i juz lampka
>c> kolizji niezle przyswieca.

>A niby o czym ma to świadczyć? Bo jakoś _szybszego_ SQLa
>działającego w klasie DOSowych programów xBase nie widziałem.

Malo masz do czynienia z sieciami ? :-)))
Jesli transferow nie ogranicza zapis/odczyt
z dyskow wtedy o transferach decyduje szybkosc
generowania zapytan do dysku i szybkosc kart
sieciowych. Poniewaz dotyczy to tego samego
sprzetu wiec efektywnosc generowania zapytan
przez Fox'a jest wyzsza niz przez Clipper'a ... cbdo :-)))
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive