Re: BIOS-jak zmienic ustawienia gdy...

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Sun 12 Apr 1998 - 17:28:04 MET DST

On 1998-04-11 roman%silesia.pik-net.pl_at_f88.n484.z2.fidonet.org said:
>c> to okreslonej wiedzy i umiejetnosci a dzisiaj "kazdy
>c> glupi napisze program pod FoxPro" ... a moze sa jeszcze
>c> lepsze "narzedzia"?

>już stwierdzenia 'każdy głupi napisze program pod FoxPro' nie
>zniosę - to nie Delphi, że klikasz sobie myszą gdzie popadnie -

Masz racje, nie kazdy glupi, ale widzisz roznice
pomiedzy "pisaniem" programu pod FoxPro i np.:
w Pascalu czy TBasicu?
I nawet sa "lepsze narzedzia" jak piszesz :-(((

>FoxPro wymaga wiedzy i doświadczenia. Piszczę oczywiście o
>normalnym FoxPro, a nie jakimś kretyńskim Visual MikregoMiękkiego.

Wszystko mozna spieprzyc wiec i mozna napisac
tak program zeby dzialal glupio (zeby nie bylo
ze zmyslam to mam pare takich programow w sieci
a konkretnie 3) i np.: linia TMPFILES=C:\TEMP\
w config.fp powoduje, ze tymczasowe pliki tworzone
sa w c:\ a nie w c:\temp\, ktory to oczywiscie
istnieje i na dodatek zawiera ow config.fp ...
W jednym musze Ci przyznac racje: query spod Fox'a
puszczone na bazie (bez duzych transferow) bardziej
zapycha siec niz query spod Clipper'a. Wystarczy
na 2 komputerach puscic cos takiego i juz lampka
kolizji niezle przyswieca.
Pozdrowienia i Najlepsze Zyczenia Wielkanocne!
Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive