Re: Zip drive - problemy

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Sun 12 Apr 1998 - 17:27:56 MET DST

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: chmiel_at_ibmer.waw.pl <chmiel_at_ibmer.waw.pl>

>A ja mam troche inny problem
>z napedem podlaczanym do LPT: uruchomienie programu
>GUEST pod DOS'em z wgranymi driver'ami do NetWare
>powoduje dziwne efekty np.: przestaje nagle widziec

Mam Netware 3.12 i nigdy nie mialem problemow z podlaczaniem ZIP-a LPT do
stacji roboczych pracujacych w DOS. Odwolywanie do sieci chodzi OK, twarde
dyski tez. Nie wiem co u ciebie powoduje
takie reakcje jak opisales - na pewno nie GUEST - jest w porzadku.

Mam natomiast podobny problem, ale ze stacjami chodzacymi pod Win95 z
Client32. Jak wykrywam ZIPa za pomoca guest95 po kilku minutach zrywa mi
polaczenie z siecia :(.
Nie jest to sprawa przerwania, bo karte mam np. na 12, a LPT1 chodzi jak
wiadomo standardowo na 7.

>Wyglada na to ze ten GUEST cos za gleboko miesza ladujac
>sie jako TSR ...

eh, chyba nie... a moze u ciebie sa karty na IRQ5 ?

pozdrowienia,
./ premax
./ abe_at_ikp.pl, premax_at_abe.com.pl
./ uin 9022511
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.