Re: Zip drive - problemy

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Sun 12 Apr 1998 - 10:03:57 MET DST

On 1998-04-11 zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl(=?iso-8859-2?Q?=22R=2E_=AFy=B3=B3a=22?=)
 said:
>Jak ci zalezy na danych to nie uzywaj dyskietki zbyt dlugo.
>Jak ogladalem dyskietke ZIP to stwierdzilem (bylo to dla mnie
>prawdziwe odkrycie), ze w srodku jest taka sama folia jak
>w dyskietkach HD 1.44 MB (moze ciut grubsza)
>wiec nie mozna od niej wymagac trwalosci aluminiowego talerza
>jaki jest w twardych dyskach.

Moze i nie mozna wymagac ale RoMan ich dosc dlugo
uzywa i je chwali. A ja mam troche inny problem
z napedem podlaczanym do LPT: uruchomienie programu
GUEST pod DOS'em z wgranymi driver'ami do NetWare
powoduje dziwne efekty np.: przestaje nagle widziec
dyski sieciowe i cala siec jakby karta tracila komunikacje
z shell'em, na dysku lokalnym C: mam kaszane przy probie
odczytu zawartosci katalogow i sprawdzilem to na 2
komputerach dokladnie takie same wyniki ...
Dopiero uruchomienie GUEST'a na komputerze bez driver'ow
NetWare i zainstalowanie sterownikow w config.sys (oraz
dwoch SET'ow w autoexec.bat) pozwala na zalogowanie
sie do sieci i przegranie danych z sieci na dyskietke ZIP.
Wyglada na to ze ten GUEST cos za gleboko miesza ladujac
sie jako TSR ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive