Re: Jaka drukarka laserowa...

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 21:15:28 MET DST

At 17:01 4/10/98 +0200, you wrote:
).
>Do firmy mam zaufanie (robili aparaty Yashica, a to nie w kij dmuchał ;-),
>ale nie wiem czy drukarki też im się udały.
>
>Pozdrawiam
>
>Bart (B.K.)

Nie widzialem nigdy drukarki Kyocery, za to od 7 lat mam aparat Yashica.
Lustrzanka, nie jakis kompakt. Nie narzekam, ladna rzecz, ale mechanicznie
strasznie delikatna. Oby drukarki byly mocniejsze.

Pozdrawianko!

Arkadiusz Soroka
Instytut Procesów Informacyjnych Toruń
ipitaa_at_cc.uni.torun.pl aas_at_priv.onet.pl