Re: Problemy z odczytaniem nagranego CD

Autor: dziadek (michalf_at_USUNTOceti.com.pl)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 11:55:07 MET DST

>Cześć
>Mój kolega miał to samo z prawie nowym SeDesem BTC i po kolejnej próbie
>odczytania kolejnej płytki CDR ( Winda mu się wieszałea przy okazji ) wziął
>sprawy w swoje ręce i .... rozebrał ( przeczyścił ) SeDes .
>Od tego czasu jego BTC chodzi lepiej od mojego "nieczyszczonego" Samsunga
8x
>:)

Tez mialem taki sam problem na BTC , robilem to tak
reset z plyty czolowej i dzialalo
albo wkladalem po koley
plytke czysta ( bez zadrapan z muzyka ) CZYTAL
plyte z CHIPA
plyte ze sterownikami do ( do polowy nagrana )
plytke nagrana
i na samym koncu ta kotrej mi nie czytal

I czytal !!!

a przy kazdej plycie kora wkladalem staralem sie cos kopiowac jakied 10 -20
mega

Michal Fik , Polaniec ,POLAND http://www.ceti.com.pl/~michalf
http://webexpress.idc.com.pl - redaktor magazynu internetowego
Irc: dziadek Icq UNI : 2806871