Re: Problemy z odczytaniem nagranego CD

Autor: Konstanty Skoczylas (kostas_at_kki.net.pl)
Data: Wed 08 Apr 1998 - 18:17:23 MET DST

>Mam problem z odczytem z nagranej płytki cd.
>Mój napęd cd gdy wsunę mu płytkę zaczyna świecić diodą (znak, że czyta),
>a w wypadku tej płytki nic takiego się nie dzieje.
>Czy ktoś wie czemu mam taki rezultat? I czy może mi to wytłumaczyć?
>Jakiej używać przegrywarki i na jakich napędach cd te płytki najlepiej
>odtwarzać?
>
>Jerzy

Cześć
Mój kolega miał to samo z prawie nowym SeDesem BTC i po kolejnej próbie
odczytania kolejnej płytki CDR ( Winda mu się wieszałea przy okazji ) wziął
sprawy w swoje ręce i .... rozebrał ( przeczyścił ) SeDes .
Od tego czasu jego BTC chodzi lepiej od mojego "nieczyszczonego" Samsunga 8x
:)

Pozdrowienia
Kostas