Re: aver tv-phone

Autor: Dariusz Moszynski (mosiek_at_mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 09:38:58 MET DST

Czesc,

Rafa/l J. Czeka/la wrote:

> Nie kupuj aver tv-phone!!! Większość sprzedawców w Trójmieście mi go
> odradzała...
[...]
I tu zaczynaja sie schody

[...]
> Zmiana kanalów nastepuje albo sekwencyjnie albo poprzez wybranie zadanego
> kanalu na wirtualnym pilocie.
[...]

Aver TV-Phone ma dodatkowo mozliwosc przelaczania sie jednym przyciskiem
miedzy dwoma ogladanymi kanalami.

[...]
>(Niestety real-pilota nie ma :-(
[...]

A Aver ma w zestawie

[...]
> Niestety niedoskonale jest automatyczne wyszukiwanie kanalów - lepiej zrobic
> to recznie (aczkolwiek program znajdzie ich za duzo (tzn. zatrzyma sie tam,
> gdzie nachodzi sygnal na sasiedni pusty de facto kanal) niz mialby jakis
> kanal pominac. Pozostale kanaly, tzn. te na których nie jest nic nadawane
> mozna wtedy "skasowac".
[...]

Automatyczne strojenie Avera u mnie (kabel PTK) dziala bezblednie. Na
okolo 50 kanalow zdarzy sie jeden pusty kanal. Nie zdarza mi sie by nie
znalazl jakiegos obecnego w kablu kanalu.

[...]
>Równiez niestety nie jest mozliwe takie
> zaprogramowanie kanalów, aby byly one w zadanej kolejnosci - zawsze beda sie
> pojawialy zgodnie z czestotliwosciami na których sa nadawane.
[...]

Aver umozliwia dowolne ustawienie kolejnosci kanalow i nadanie im
dowolnychnumerow (byle sie nie powtarzaly).

[...]
> ani
> odsluchu radia (co potrafi jedna polska karta z Raszyna - ale zawsze mozna
> kupic sobie Zoltrix Radio :->)
[...]

Aver ma wbudowany tuner FM z mozliwoscia programowania chyba do 20
stacji.
Poza tym na specjalny programik w rodzaju Schedulera. Nie uzywalem go
dotad, ale z opisu mozna domniemywac, ze dziala jak timer (mozna wlaczyc
radio lub TV o okreslonej godzinie itp.)
Dolaczone jest oprogramowanie do telekonferencji. Nie wiem jak dziala,
nie uzywam.
Wszystkie pozostale cechy uzytkowe ma, jak sadze nie gorsze od Zoltrixa.

W Szczecinie kosztuje okolo 470-490 zl

Decyzja o wyborze nalezy do kupujacego.

                                Darek