Re: poprawa ostrosci obrazu

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Tue 07 Apr 1998 - 15:35:01 MET DST

Dnia Mon, 06 Apr 1998 15:34:39 GMT, bnagorny_at_kk.kalisz.pl (Bartek
Nagorny) napisał:

>To jak zauwazylem takze zalezy od DOBREJ karty 2D - u mnie przy
>Mystique nie bylo _zadnej_ roznicy w 1024x768x16 ~@80Hz.
>
>Teraz - przy badziewnym ET6000 praktycznie nie da sie nic robic w
>1024x768 @75 - obraz jakby a mgla :(
>
>Trzeba jeszcze dodac, ze w zasadzie problemy z przejsciowkami mial
>tylko Diamond ze swoim /i moim/ monsterem. Swego czasu ponoc
>wymieniali za darmo owe kableki... w Stanach ;>

Moje doswiadczenia mowia akurat co innego. W celu polepszenia ostrosci
obrazu zaopatrzylem sie wlasnie w Matroxa Mystique (220, ale to chyba
niewazne), a 'dopalal' Pure3D, ktory jest ponoc najlepszy? (nie mowie
o obsidianach). No i bez przejsciowki jest lepiej niz na S3 Trio64 (by
Miro), a z przejsciowka jest gorzej, niz na samym Trio64, choc pewnie
troche lepiej, niz na Trio64+przelotka.
Pogorszenie sie jakosci obrazu przypomina mi raczej jakas forme
'przesuniecia', czy 'cienia' a nie mgly, ale to juz akurat tylko moja,
dosyc subiektywna, opinia. Pozdrawiam,

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/