Re: Ratunku!!! Zly BIOS

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_rodan.rodan.pl)
Data: Tue 07 Apr 1998 - 14:48:28 MET DST

On Tue, 07 Apr 1998 15:33:12 +0200, magkinet <magkinet_at_trurl.ch.uj.edu.pl> wrote:
>Tez o tym slyszalem, ale:
>1. gdzie znajde tego odwazniaka,
Tego to ja nie wiem.

>2. jakim programem moglbym zapisac jego BIOS na dyskietke. Narzedzie
>ktorego uzylem nie mialo tej opcji
Może po prostu jeszcze raz spróbuj wgrać ten sam BIOS? Albo ściągnij jakiś
inny z sieci.

>3. czy jest jakies narzadzonko dzieki ktoremu moglbym wyciagnac kosc bez
>uszkadzania jej. Probowalem to zrobic ze swoja; jest mocno wcisnieta i w
>dodatku z obu stron sa piny utrudniajace wyjecie BIOSu
Są takie łapki do wyciągania scalaków, ale drogie i trudno dostać. Zrób
inaczej: najpierw wyjmij przy wyłączonym komputerze i wciśnij lekko z
podłożoną jakąś tasiemką, za którą będziesz mógł później pociągnąć,

> Czy jest mozliwe np. zgranie czyjegos BIOSu na dyskietke i wgranie
>"wypalarka", jesli tak , to gdzie?
Nie mam pojęcia. Być może wypalarki (a raczej ich oprogramowanie) mają
możliwość kopiowania EPROMów.

Paweł