Re: poprawa ostrosci obrazu

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 07 Apr 1998 - 02:55:01 MET DST

mordazy_at_friko2.onet.pl (Tomasz Holdowanski) writes:

[Mora]
> A jesli wystepuje na jednolitym tle wlasnie? Tzn. z moich obserwacji
> wynika, ze u mnie akurat pojawia sie w jednym momencie - w X`ach przy
> 800x600 i wyzej. Co z tym moge zrobic?

Tzn. przy normalnym tle (np. jednokolorowym czy obrazku), a nie przy tym
patternie, ktory daje odpalenie samego X?

Hmm... To juz za duzo nie zrobisz - mozna sprobowac zepsuc nieco ostrosc
pokretlem (jesli takie masz), ale to nie za bardzo pomoze.

Tyle ze moim zdaniem w takim przypadku mora nie powinna sie pojawiac na
przyzwoitym monitorze.

Przy ekranie z X-servera - owszem.

Jest jeszcze inna metoda - mozna probowac innych ustawien grafiki (trybu
graficznego - pixel clock, itp). Moze przy innych nie bedzie.

--
Krzysztof Halasa