Re: Problem z CD-Rom'em Toshiby x24

Autor: Boguslaw Witkowski (witold_at_.mat.uni.torun.pl)
Data: Tue 07 Apr 1998 - 13:48:47 MET DST

Grzegorz Szysz\\lo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
: "cASper" <lkasp_at_kki.net.pl> wrote:
:>Dlaczego Cd-Rom Toshiby x24 IDE (XM-6102B) nie potrafi zgrywać
:>ścieżek audio szybciej niż z x1 prędkością? Do zgrywania używam
:>WinDac32 v1.40 i Audiograbber 1.01 (na tym programie potrafi się
:>rozpędzić do wyższych prędkości, ale wtedy z audio powstaje jeden
:>wielki bełkot).

: poniewaz toshiba tak ma. audio zawsze jest czytane 1x, gdyz tylko
: do takiej szybkosci jest przystosowany przetwornik CDDA w tym czytniku.
: ja na twoim miejscu bym sie cieszyl. dzieki niskiej szybkosci, plyta
: nie wpada w drgania. to znakomicie poprawia trzymanie sladu przez laser,
: co bezposrednio wplywa na znaczne obnizenie ilosci bledow czytania.
: bardzo czesto, na innych cdromach przy wiekszych szybkosciach, utwor
: po zgraniu najzwyczajniej w swiecie albo przeskakuje, albo sygnalizuje
: duze ilosci bledow przy zgrywaniu i wogole sie nie chce zgrac.

Czyba nie do konca.. Ja mam Toshibe x32 i zgrywa audio 6x 7x wlasnie we
wspomnianym WinDAC32.

: ps: sam mam b.stara toshibe 4x , tez zgrywa 1x . tyle ze plyty ktorych nie da
: sie zgrac u kumpli, u mnie przechodza bez pudla.

I chodzi jak ta lala!!! Pozdrawiam.. Do tej pory nie spotkaklem sie z
bledami przy zgrywaniu audio..

--
WiToLd
* mailto:    witold_at_mat.uni.torun.pl             *