Re: Problem z CD-Rom'em Toshiby x24

Autor: Grzegorz Szysz\\lo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 15:22:16 MET DST

"cASper" <lkasp_at_kki.net.pl> wrote:
>Dlaczego Cd-Rom Toshiby x24 IDE (XM-6102B) nie potrafi zgrywać
>ścieżek audio szybciej niż z x1 prędkością? Do zgrywania używam
>WinDac32 v1.40 i Audiograbber 1.01 (na tym programie potrafi się
>rozpędzić do wyższych prędkości, ale wtedy z audio powstaje jeden
>wielki bełkot).

poniewaz toshiba tak ma. audio zawsze jest czytane 1x, gdyz tylko
do takiej szybkosci jest przystosowany przetwornik CDDA w tym czytniku.
ja na twoim miejscu bym sie cieszyl. dzieki niskiej szybkosci, plyta
nie wpada w drgania. to znakomicie poprawia trzymanie sladu przez laser,
co bezposrednio wplywa na znaczne obnizenie ilosci bledow czytania.
bardzo czesto, na innych cdromach przy wiekszych szybkosciach, utwor
po zgraniu najzwyczajniej w swiecie albo przeskakuje, albo sygnalizuje
duze ilosci bledow przy zgrywaniu i wogole sie nie chce zgrac.

>Łukasz Kasperek vel cASper

ps: sam mam b.stara toshibe 4x , tez zgrywa 1x . tyle ze plyty ktorych nie da
    sie zgrac u kumpli, u mnie przechodza bez pudla.