Re: Monitor ze skrzydlami

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 07 Apr 1998 - 00:33:39 MET DST

On 5 Apr 1998, Przemyslaw Popielarski wrote:

> [...]

To zaciagnij kredyt i zaloz firme, ktora gwarancje ( czyt. wymiane sprzetu
na dzialajacy ) bedzie realizowala OD REKI w pelnym tego slowa znaczeniu.

> A to, ze oszukuja ludzi..., ze robia ich w balona.... Trzeba kantowac, zeby
> istniec. Por.: intel, necrosoft.

O tutaj przesadziles. Porownywanie Optimusa z Intelem i Microsoftem to
mocna przesada. Do piet im nie dorasta jesli chodzi o wielkosc a kantuje
znacznie bardziej.

a ja powiem ci co mnie wkurza. Nie to, ze Optimus sprzedaje beznadziejny
sprzet. Tylko to, ze nikt w kraju nie potrafi na to odpowiednio
zareagowac. W normalnym panstwie przy takiej ilosci walkow robionych przez
te firme dawno poszlaby ona z torbami. A tak to kazda gazeta wychwala
Optimusa pod niebiosa, przy czym Chip swego czasu przeszedl wszystkich
wystawiajac porownanie popularnych komputerow domowych Pentium ( te,
ktorych ceny wywolaly taka afere :)) - procki podajze 133 MHz, 15"
monitory, ogolnie zestawy sprzed roku ), gdzie napisali - "Optimus mial
jeden z najmniej wydajnych komputerow - P133 byl niekiedy wolniejszy od
Adaxa P100. Ale za to jaki rewelacyjny monitor. I cena - 4450 zl czy jakos
tak z VAT ! Za komputer ktory na gieldzie kosztowalby 4800 - liczylem !. I
jak tu zwykly czlowiek, ktory nie ma o tym wiekszego pojecia, ma sie
zniechecic do Optimusa, skoro taki rewelacyjny sprzet i tak tanio ? Potem
zaczely sie pytania - skad ceny itd.. ogolnie bryndza i afera. Chip
wykrecil sie sianem piszac, ze oni podaja to co napisal producent, a ja
mam pytanie - co za cymbal te testy robi, ze nie zorientuje sie czlowiek,
ze z tymi cenami cos nie tak ? Pierwszy lepszy serwisant z firmy w
Kozienicach bylby zaskoczony tak niskimi cenami i dzwonil zeby sie upewnic
ze takie sa. A tak to znowu glupie tlumaczenie, ze nie bardzo mozna cos
zrobic itp. Dupa i tyle. Dopoki jednak nikt z wiekszych nie bedzie w
stanie postawic sprawy jasno nt tego co robi Optimus bo wg mnie to sie
nadaje do sadu, to zwykle, solidne, male firmy w zyciu nie maja szans
przebicia sie.

                                        jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl

                          TELNET IN PEACE ...