Re: Monitor ze skrzydlami

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 23:42:26 MET DST

-----Original Message-----
From: Tomasz Krawczyk <tkrawczyk_at_writeme.com>
>No i szlak czlowieka bierze. Komputery Optimusa sa ready for DVD bo maja
>wneke 5,25 !!!!!!!!
>I to wszystko. Przy ich kretynskiej marzy siegajacej co najmniej 30% gdzie
>cena jest wyzsza od srdniej. Oni nie wpakuja nawet karty MPEG.
>Zygac sie chce na takie firmy pseudokomputerowe.

Nie ma co wymiotowac, tylko trzeba podziwiac mosci Panowie. Podziwiac za
marketing godny nasladowania. Marketing na miare Necrosoftu. Co wy macie do
firmy, ktora utrzymuje sie rynku mimo 30% marzy? Ja tez chce zalozyc taka
firme!

A to, ze oszukuja ludzi..., ze robia ich w balona.... Trzeba kantowac, zeby
istniec. Por.: intel, necrosoft.

./ premax
./ abe_at_ikp.pl, premax_at_abe.com.pl
./ uin 9022511
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.