Re: Mieszanie Pamięci

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 21:30:49 MET DST

Dnia Fri, 03 Apr 1998 17:50:40 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz
Bajoński) napisał:

>Skąd masz tego Siemensa ?
Z firmy Trio Computers, Śniadeckich 17.
>Z giełdy ?
Nie, ale oni tam chyba też handlują.
>Droższy był ?
Nie, 8ns i 10ns były w tej samej cenie, i to mnie właściwie dziwi. W
każdym razie, jak kupowałem, to 'ósemka' była już tylko jedna. Czyżby
'szlifowane' pamięci? ;)

>Nie wiem jak nowe, ale stare chodzą ;)
>Np mój Medalist Pro 2.5 GB od bardzo dawna :)
>Zresztą nowe też, kumpel sobie kupił z UDMA i też chodzi ładnie na 83
>MHz :)))
Co do starych Seagate'ów, to nadal podtrzymuję tezę n/t ich
niestabilności przy 83MHz. Wczoraj formatowałem koledze taki dysk
1.2MB (st31xxx), no i na 83MHz za każdym razem się wywalał. Po zmianie
na 66 wszystko było OK.

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/