Re: Modemy w katowickim TPSA przestaly dzialac!

Autor: dziadek (michalf_at_ceti.com.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 14:19:46 MET DST

JA zawsze lacze sie i chyba zawsze bede laczy sie na 9600 ,
moje apelecje do telekompromitacji polskiej ( tfu ) S.Ą nic nie pomogly:-(((
pozostaje modilc tylko zeby nie zeszlo nizej :-)))

Michal Fik mailto:michalf_at_ceti.com.pl http://www.ceti.com.pl/~michalf/
http://www.webexpress.idc.com.pl - Magazyn Internetowy Web Express
IRC: dziadek ICQ UNI 2806871

Ciach !!!