gielda i kupno monitorow

Autor: Rafal Neska (rneska_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 17:16:27 MET DST

Dzisiaj bylem na gieldzie bo chcialem kupic monitor.
Ogladalem Dayteka na jednym ze stoisk (cena 775 pln).
Moj zanjomy ma takiego i bardzo sobie chwali.
Mowie ,ze nie bede kupowal w ciemno i chcialby kupic go u nich w
firmie. Chcialbym obejrzec ze 3 monitorki i jednego z nich wybrac.
Powiedziano mi ,ze trzech monitorow na raz to oni mi NIE pokaza.
Co najwyzej jeden po drugim (tak bym nie mogl porownac).
Na moje zdziwienie i pytanie dlaczego nie moge sobie 3 na raz obejrzec
powiedziano mi ,ze jakby tak ogladac to kazdy ma cos schrzanionego.
Cos jeszcze powiedzieli ,ze tak to tylko expert moze ogladac. (troche
nie zrozumialem o co im chodzilo)
No generalnie chodzilo ,ze trzech na raz to mi NA PEWNO nie pokaza.
Po przemysleniu stwierdzilem ,ze ja od nich NA PEWNO nic nie kupie.

-
Rafal Neska
rneska_at_sgh.waw.pl , rafal_at_polbox.com
http://www0.sgh.waw.pl/~rneska