Re: Wyzsza rozdzielczosc w WINDOWS...

Autor: Grzegorz Szysz\\lo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 08:05:16 MET DST

"Łukasz Cielecki" <mrluck_at_uwleg.legnica.ids.edu.pl> wrote:

>No wiesz, to zalezy od monitora! Do takiej roz. najlepszy bedzie 17calowy
>(ostatecznie 15, przy plamce 0,28mm). Za calosc 14stki przy takiej
>rozdzielczosci nie recze! Bedzie dzialal, ale do juz ponad jego sily i po pewnym
>czsie moze po prostu pasc...

>mrluck_at_uwleg.legnica.ids.edu.pl

ponad sily, ale zalezy przy jakiej czestotliwosci. w tej chwili
naprawde ciezko kupic 14stke, ktora wyciaga mniejsze czetotliwosci
przy 1024x768 niz 85(czy 83 nie pamietam) z przeplotem, i 60Hz
bez przeplotu. 17stki moga juz robic conajmniej 72Hz bez przeplotu,
a bardzo czesto nawet 75Hz lub 83Hz tez bez przeplotu.

ps: niektore 14stki mimo braku wzmianki w instrukcji, potrafia pracowac
    przy 1280x1024 i 83Hz odchylania pionowego z przeplotem.
    taka czestotliwosc oczywiscie jest juz ponad sily takiego monitora,
    i ma prawo cos sie spalic.