Re: Scalanie dyskow

Autor: Grzegorz Szysz\\lo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 15:14:56 MET DST

Mariusz Mroczkowski <Mariusz.Mroczkowski_at_p19.f84.n480.z2.fidonet.org> wrote:
>Hello ladzk_at_ite.waw.pl!
>
>02 Apr 98 11:51, Dariusz K. Ladziak -> do All:

>Z jakiegos dosa (n.p. 5.0) - JOIN.EXE

to powiedz mi, jak na tak polaczonym dysku nagrac jeden, wielki plik,
o wielkosci tych dwoch dyskow razem wzietych ?
autorowi chyba chodzilo o rzeczywiste polaczenie przestrzeni dyskow.
takie cos da sie zrobic pod niektorymi systemami, lub tez sprzetowo
instalujac sterownik Tekram (w wersji IDE lub SCSI do wyboru), by
tego typu instalacja byla mozliwa w kazdym dostepnym systemie.