Re: Archiwum listy

Autor: Grzegorz Gajewski (gajos_at_bobo.ds5.agh.edu.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 09:14:29 MET DST

Krzysztof A. Suchecki napisał(a) w wiadomości: <6g27hc$bj$2_at_sun1000.pwr.wroc.pl>...
>Czy ktos wie, gdzie jest (i czy jest of coz) archiwum tej listy?
>badz tez jak to zrobic?
>
>thx
>
>answers pleeeeze ONLY on prive'a:
> k.a.suchecki_at_usa.net

protest! dlaczego TYLKO na priva? po to sa newsy, ze jak umieszczasz
na nich wiadomosc, to dostajesz odpowiedz TY i INNI
w szczegolnosci mozna wyslac wiadomosc na grupe i na priv jednoczesnie

           GaYos
 gajos_at_bobo.ds5.agh.edu.pl
PS. ja tez chce wiedziec gdzie jest archiwum, i co? mam spytac oddzielnie?
potem ktos mi odpowie, zebym poczytal dokladniej, albo wyslal maila
do CIEBIE, bo TY dostales odpowiedz???