Re: Czy warto WIN NT ?

Autor: Krzysztof Grad (kmg_at_kki.net.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 15:29:58 MET DST

Nie przesadzaj z tym P2, ten procek pojawił się niedawno, a NT istnieje już
od kilku lat. Swego czasu wersja 3.50 "chodziła" nawet na 386DX, który
również jest 32-bitowy (polot to to nie był), ja sam parę dni temu
zainstalowałem na swoim 486DX-120 32Mb RAM - NT 4 Workstation i jakoś
ciągnie...Szczerze mówiąc wątpię czy wrócę do 95/98, stabilność, możliwości
kontroli dostępu i ogólnie mniejsza ilość błędów i halt'ów są dla mnie
ważniejsze niż prędkość startu kompa.

--
Krzysztof Grad           http://www.kki.net.pl/kmg
kmg_at_kki.net.pl    UiN:4720636     Częstochowa