Re: Czy warto WIN NT ?

Autor: The Founder (founder_at_polbox.com)
Data: Wed 01 Apr 1998 - 23:09:47 MET DST

Andrzej Jachimiak <yahimsa_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule
<35226729.64036BF_at_kki.net.pl>...
> Mam P166MMX 40MB ram'u i Win95 osr2. Czy jest sens na takim sprzecie
> przeskakiwac na WinNT ?
> Informacje od ludzi którzy przez to przeszli, mile widziane....
>
> pozdrawiam .
>
> yahimsa_at_kki.net.pl

Warto zawsze, w koncu NT 4.0 jest nieco lepszy od OSR2, ale trzeba liczyc
sie z tym, ze na Twoim procku na pewno wszystko bedzie chodzic wolniej niz
pod OSR2. Windows NT 4.0 jest systemem 32-bitowym i dobrze chodzi dopiero z
prockami serii Pentium II... wiem, bo sam mam PII i to instalowalem, a
mialem wczesniej OSR2, wiec mam skale porownawcza...

--
                                        -  The Founder  -
                           :  : :::  founder_at_polbox.com  ::: :  :