Re: Problem z odtwarzaniem mp3

Autor: Grzegorz Szysz\\lo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 22:34:55 MET DST

"Wit Witerski" <witw_at_friko2.onet.pl> wrote:

>Tak Grzesiu, ale jest to program dla pecetów.
>Proponuje w dalszym ciagu news:pl.comp.pecet

czy naprawde mam zaczac roztrzasanie moich problemow z przechodzeniem
gierek na zx spectrum ? tylko dlatego bo one chodza pod emulatorem
na win95 ? i mam sie pakowac bezczelnie na tamta grupe ?

przyjrzyj sie genezie powstania grupy win95.

>PS. Watek ten mówi o zajetosci procesorów, a nie o funkcjach tego
>programu...

na jedno wychodzi. wszystkie omawiane programy byly pod win95.
jakos nie doczytalem sie zajetosci procesora pod doZ :)