Re: Problem z odtwarzaniem mp3

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 09:11:44 MET DST

>czy naprawde mam zaczac roztrzasanie moich problemow z przechodzeniem
>gierek na zx spectrum ? tylko dlatego bo one chodza pod emulatorem
>na win95 ? i mam sie pakowac bezczelnie na tamta grupe ?

Naprawde nie rozumiesz?
Jakby jakas gierka na emulator Spectruma dzialala np. na AMD K6-166 wolno, a
na Intelu 166 bardzo szybko, to nalezalo by to umiescic na pl.comp.pecet, bo
problemem nie jest gra, tylko procesor.

>przyjrzyj sie genezie powstania grupy win95.

Jakis url? ;)

>na jedno wychodzi.

No wlasnie nie. Nie jest problemem system pod którym one chodza, tylko
sprzet na jakim chodza.

>wszystkie omawiane programy byly pod win95.

Poza jednym, który jest pod X-Window...

>jakos nie doczytalem sie zajetosci procesora pod doZ :)

???

Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<strona GSM: www.kki.net.pl/witw>