Odp: Drukarki - help!

Autor: Michal Zadworny (mikent_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 16:38:36 MET DST

Tak sie sklada ze mam 690C. Sadze ze bedzie dobrym wyborem.
HP670 jest taka sama jak HP690C+ poza ta mala roznica ze nie otrzymuje sie
dodatkowego cartdriga PhotoRet - nie wiem jak jest z drukowaniem
transparetow. Dzieki dodatkowemu nabojowi drukarka ma mozliwosc druku w
szerszym zakresie kolorow a co za tym idzie wydruk staje sie bardziej
realistyczny.
    Co do Canona - slyszy sie rozne rzeczy - podobno czasami sa z nimi
problemy, jednak sadze ze nie bedzie to powod do ostatecznego wyboru.
Za wyborem HP swiaczy takze fakt trfalosci naboji czego nie mozn powiedziec
o Canonie.

-