Re: Monitory CTX - przestroga

Autor: Niebieski (blue_at_memax.krakow.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 16:25:18 MET DST

cze

>"tak zachwalanym przez wszystkich monitorem CTX 1569 SE".
>Po dlugim zastanawianiu sie co kupic - kupilem w/w cudo (tego >CTX'a

kilka dni temu tez ogladalem takiego CTX i na moje oko obraz byl dosc
krzywy - wspomnialem o tym sprzedawcy a on na to :
odchyl moze miec do 3 mm bo takie sa normy i takie monitory nie
podlegaja reklamacji - poszedlem z tego sklepu
niby 3 mm nie duzo ale... nie zycze nikomu takich MALYCH 3 mm :)

****Niebieski****
NiebieskiQuakePage
http://blue.memax.krakow.pl
blue_at_quake.org.pl