Re: Re: Tablice Alokacji Plików są różne???

Autor: zklos_at_ihlpq.ih.lucent.com
Data: Fri 03 Apr 1998 - 13:46:00 MET DST

Ja tez to zauwazylem. Na FAT16 jak sie Win powiesilo, czesto sie robily lost clustery.
Na FAT32 (przy podobnej ilosci zawieszen i twardych resetow) zdarzylo mi sie to tylko raz.
Kumpel mnie straszyl jak sie pojawilo OSR2: zalozyl sobie FAT32 i Win mu sie wieszalo co chwile.
Ja sobie potem to zalozylem (i mam do dzis) i nic mi sie nie dzialo.
Potem ten kumpel stwierdzil, ze cos mial innego zle bo przeinstalowal Win, znow
zalozyl FAT32 i tez wszystko bylo OK.

Tak, ze legendy o pozornej niestabilnosci i niedopracowaniu FAT32 to na szczescie
tylko legendy. Jesli ktos ma FAT32 i cos nie dziala to niech szuka przyczyn gdzie indziej.

Pozdrowienia
Zbyszek Klos