Re: Tablice Alokacji Plików sš różne???

Autor: Jarek Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 13:51:48 MET DST

>Tak, ze legendy o pozornej niestabilnosci i niedopracowaniu FAT32 to na szczescie
>tylko legendy. Jesli ktos ma FAT32 i cos nie dziala to niech szuka przyczyn gdzie indziej.
Również potwierdzam. Mam OSR2 zainstalowany od czerwca 1997 i nie reinstalowałem go
jeszcze. Raz mi się zrobił jeden "lost cluster", ale dlatego, że komputer dostał
przez przypadek reset podczas pracy. Po odpaleniu po zawieszeniu się zawsze
uruchamiany jest SCANDISK, ale zwykle ogranicza się do "naprawienia wskazań wolnego
obszaru".

-
Jarek Andrzejewski
* nie odpowiadam na anonimowe listy prywatne *