Re: SPRZEDAWAJCIE VOODOO 1 !!!

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 11:17:16 MET DST

Vino wrote:

> Sorry, ale nie jestem debilem, ktory by odpalal demo przez 5 godzin.
> Demo odpalilo sie, wykonalo w jakies kilkadziesiat sekund a wynik byl
> jaki byl ! wiec nic nie mam zwalone bo Quake2 normalnie szybko mi
> chodzi, tylko w tym timedemo takie bzdury wyswietla, dlatego sie
> spytalem, dlaczego bylo 0.0 fps !

Nie twierdze, ze jestes debilem ale ze wynik 0.0 _bez_ puszczania dema przez 5
godzin swiadczy, ze masz cos porabane a nie tylko zwalone. Jaka masz wersje Quaka?
Probowales wykasowac i zainstalwac od nowa? Jestes pewny zrodla z ktorego masz
binaria? Moze by tak sprobowac dla odmiany z oryginalnego CD? Itd., itp...

--
Jacek Piskozub
 mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl