Re: Windows98

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 00:21:03 MET DST

Dnia Fri, 27 Mar 1998 23:01:20 +0100, Wit Witerski napisał(a):

>Jeszcze raz - przepraszam.

Przeprosiny przyjęte. W końcu taka cudna pogoda... :)

[...]

>A stać cię na ściąganie dziesiątków listów zawierających tekst "To nie ta
>grupa"?

Tych, które nie powinny były trafić na pl.comp.pecet, jest o rząd wielkości
więcej...

>Nie. Zapewniam Ciebie.

A ja się jednak uprę przy swoim... Posty typu "nie ta grupa" występują w
liczbie ok. 5 dziennie... Wprawdzie może to nie pomóc na upartych, ale tacy
którzy robią to z niewiedzy mogą sobie taką uwagę wziąć do serca...

Przyznam jednak, że dużo skuteczniejsze jest powiadamianie o tym na priv-a.

>PS. Jak na pl.misc.telefonia.gsm zapytałem się o licznik stron WWW, dostałem
>masę odpowiedzi i nikt mnie nie opieprzył, a ma to tyle z komórami
>wspólnego, co z samochodami.

Może mieli dobry dzień i chcieli pomagać każdej napotkanej osobie? :)

Pozdrówka,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |