Re: --- Plyty MP3 ---

Autor: Andrzej P. (andrzejp_at_complex.com.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 00:57:45 MET DST

> Andrzeju, zamiast sie czepiac Znika sam sobie poustawiaj
> w komputerze i pod sufitem rozne rzeczy:
>
> 1) zawijaj linijki przed 80 znakiem w wierszu

Zawsze zawijam linijki wiec nie ma mozliwosci
aby bylo w jedenj wiecej niz 80 znakow.
Poza tym kazdy normalny program potrafi robic
to doskonale wiec mozna sobie darowac zawijanie.
Niemniej jednak jak zauwazylem powyzej zawsze
je zawijam.

> 2) po drugie poczytaj sobie netykiete i znajdz tam ze SIG
> moze miec do czterech linijek

Pisze do czterech linijek wiec teoretycznie mozna
stosowac cztery linijki ale za optimum uwazam
gora dwie. Poza tym strasznie mnie wkur...
jak kolega Szyszlo ma wiekszego siga niz to co
pisze (zreszta ta uwaga dotyczy nie tylko jego)

> to chyba a propos tej netykiety ? grupa ta nie sluzy do reklam
> wiec znik slusznie zwrocil uwage komus, kto sie zbyt nachalnie
> reklamuje

Z tym sie akurat zgodze.

> O, grozby. A wiesz Andrzeju P. (nie ma sie odwagi podac
> prawdziwego imienia i nazwiska ?) ze grozby sa karalne ?
> A moze to jest po prostu inne konto pana Cleanera ?

Po pierwsze nie grozby tylko kolezenska przestroga.
Po prostu duzo osob sie denerwuje ciaglymi odsylami
na inne listy. Po drugie imie jest prawdziwe a nazwisko
pozwolisz ze zostawie dla siebie. Nie jest to kwestia odwagi
tylko sensu podawania pelnych personaliow a ja takiego
nie widze.

> A nie lepiej sie podpisac "Zyczliwy"

Moznaby ale ja swojego imienia sie nie wstydze.
Ale nie przesadzam z sigami jak co poniektorzy.

> PS. Gdyby ktos nie zrozumial to Znik prowadzi dosc ciezka
> i niewdzieczna prace porzadkowania polskiego internetu.

Od tego jest moderator listy a skoro lista jest
niemoderowana to uwazam ze kolega Znik nie
powinien sie w niego zabawiac.
BTW jest to moje prywatne zdanie

> --
> Romek