Pecet nie startuje HELP!!!

Autor: Michas (cyran_at_ucinvl.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 23:15:56 MET DST

Witam!
Problem jest nastepujacy: pecet w konfiguracji P166MMX(puszczony na
166), plyta Aristo TXPro, 8+8+16+16 EDO RAM, 2*HDD 2.5GB, CD, grafika
Jazz Adrenaline3Dfx. Przy wlaczaniu glosniczek robi pip pip pip...
kila razy i komp nie startuje (tzn. dyski zakreca, ledy swieca i nic
- nie ma obrazu na monitorze - wyglada jakby nie dostawal sygnalu,
system sie nie laduje)
Zdarza sie to nie zawsze, lecz zwykle rano po wlaczeniu kompa - pomaga
kilkakrotne wlaczenie i wylaczenie. Poczatkowo myslalem ze to grafika,
wiec pozyczylem ze znajomej firmy zupelnie nowa sztuke (jakis Virge
czy cus...) ale niestety - efekte ten sam (pip pip pip...). Potem
wymyslilem ze to moze plyta, bo po zostawieniu na niej tylko FDD,
klawiatury, grafiki , procka i pamieci efekt ten sam. (Wiem ze to nie
wina pamieci bo testowalem inne pozyczone z firmy i to samo).
Zadowolony (ze mi pozyczyli) wsadzilem wiec inna plyte glowna (Soyo
HX) i zaraz nastepnego dnia rano... komp znowu sie nie uruchomil.
Efekt byl prawie taki sam - brak obrazu i nie laduje systemu tylko
brakowalo pip pip pip... ale to moze zalezy od plyty.
Teraz juz jestem skolowacialy i nie wiem co by tu jeszcze podmienic -
zostal tylko procek i zasilacz - chwilowo nie mam skad wziac
zastepczych - w tej znajomej firmie juz patrza na mnie wilkiem... : (
 Ma ktos moze jakies sugestie...please!!!

Pozdrawiam
Michal Cyran
zwykly student AGH Krakow.
mcyran_at_friko4.onet.pl